Genip

Postoje mnoge vrste voća, povrća, ljekovitog bilja o kojem se vrlo malo zna. Mnogo su korisni za naše zdravlje. Moj cilj je da vam što više približi prirodu i plodove, koji rastu u njoj. Na našem tržištu je sve više egzotičnog voća i povrća. O kojem se malo zna. Na koji način se konzumira i koje povoljnosti ima na naše zdravlje.









 


Genip je egzotično voće.
Koje ima visoko stablo. Listovi su uski, zeleni. Plod je okrugao i raste u grozdovima. Plod ima zelenu tanku ljusku. Koje je potrebno ukloniti da bismo došli do naračaste kuglice. Koja je vrlo ukusna, zdrava. Okus genip voća je po malo kiselkast i slatkast. 




Genip voće je bogato vitaminima i mineralima. Pomaže kod upale grla, jača imunitet, povoljno djeluje na krvni tlak. Sprečava nastanak mokraćnih kamenaca, kardiovaskularnih bolesti i moždanog udara, popravlja raspoloženje, smanjuje temperaturu, upale,infekcije...



Genip možete konzumirati kao i svako drugo voće u svježem stanju ili praviti voćnu salatu, sok, uz ovsene pahuljice za doručak, uz chia sjemenke, smoothie ... Na bilo koji način da konzumirate genip, poboljšat ćete svoje zdravlje. Zato se hranite zdravo i mislite pozitivno na taj način jedino možete sačuvati svoje zdravlje. 
Uživajte!











Primjedbe

  1. Postovanje baš me zanima gdje ima da se kupi ovo voće,probao sam dosta tropskog voća zahvaljući vasem blogu..ljep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da sam uspjela da probudim u Vama zelju,da probate neko novo tropsko voće. Zahvaljujuci mom blogu da imate zelju da probate neke nove vrste voća I povrća, koje do sada niste. Genip možete kupiti u svježem stanju u svim bolje opremljenim radnjama koje prodaju egzotično voće. Hvala sto pratite moj rad, nadam se da ćete I u buducnosti citati moj blog. Hvala

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Ćurta

Maslac i med

Med i badem