Chia sjemenke

Postoje mnoge sjemenke koje su vrlo ljekovite i hranjive. Jedna od tih zdravih sjemenki je i Chia sjemenka. O kojoj se vrlo malo zna, a vrlo je korisno za očuvanje i poboljšanje našeg zdravlja. 



Ako želite da izgubite višak kilograma i da imate savršenu tjelesnu težinu Chia sjemenka će Vam pomoći da izgubite višak kilograma i da opet budete vitki i zdravi.


 Ova sjemeka ima veliku hranjivu vrijednost i ako konzumiraju sjemene neće imati osjećaj gladi, imat ćete više energije za svakodnevne aktivnosti. Chia sjemenke pomažu kod jačanja imuniteta, jačaju kosti, pojačavaju energiju, pomažu kod mršavljenja.


 Možete ih koristiti za salate sa piletinom, ribom, voćne salate, kupove, uz sezonsko voće, tijekom spremanja hljeba u kombinaciji sa drugim sjemenkama, uz orašaste plodove. Prepustite se mašti na volju i uživajte uz zdrave sjemenke.
Uživajte!


Primjedbe

  1. Ljep pozdrav..koristim već duže vrijeme sjemenke chia,pun sam energije smrsao sam smanjio nezdravu hranu,pratim vas blog i ljepo sve objasnite u tekstovima preporucujem svakom da odvoji vremena da posjeti vas blog za svakog ima po nešto...sve pohvale samo tako nastavite

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Vam što pratite moj blog. Drago mi je da Vas je moj blog motivisao da se hranite zdravo. Nastavite da čitate moj blog,uskoro pišem nove postove o zdravoj hrani.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Ćurta

Maslac i med

Med i badem